توجه! : کاربران عزیز اگر برای خرید یا سفارش محصولی نیاز به مشاوره داشتید با شماره 09364549266 تماس بگیرید.

09119542983 wppluginfo@gmail.com ساعت 8 تا 24 مازندران ، ساری

قالب وردپرس چیست و چگونه طراحی می شود؟

قالب وردپرس چیست و چگونه طراحی می شود؟

قالب وردپرس چیست و چگونه طراحی می شود؟

قالب وردپرس یک مجموعه ای از فایل های مختلف است که با قرار گرفتن آنها در کنار یکدیگر ، باعث می شود تا دقیقا آن چیزی را که در یک سایت میبینید ، برای شما بسازند ، طراحی قالب وردپرس کار ساده ای اما تخصصی می باشد و می توانید با کسب کردن اطلاعات و کمی مهارت در این زمینه ، قالب های سفارشی خوبی برای وب سایت های وردپرسی طراحی کنید.

 

چرا نباید از قالب های رایگان استفاده کنیم ؟

سایت هایی زیادی در کشور وجود دارند که در زمینه طراحی قالب وردپرس ، فعالیت می کنند ، این سایت ها به دو صورت رایگان و غیر رایگان قالب های وردپرسی را در اختیار شما قرار می دهند ، پیشنهاد می شود که از قالب های رایگان برای سایت خود استفاده نکنید ، در نظر داشته باشید که ظاهر یک سایت  مسئله بسیار مهمی است.

اگر شما کسب و کار حرفه ای دارید در زمینه های مختلف مانند کسب و کار های فروشگاهی و غیره … که به عنوان مثال می خواهد یک سایت فروشگاهی برای خودتان طراحی کنید ، نسبت به کسب و کار خود ، سایت شما باید از یک ظاهری بسیار حرفه ای و خاص برخوردار باشد تا مخاطبان بیشتری را جذب خود کند.

از قالب های رایگان ممکن است افراد زیادی استفاده کرده باشند و اگر شماهم از همان قالب ها استفاده کنید ، ظاهر سایت شما با دیگر سایت هایی که از این قالب استفاده کرده اند ، یکی می شود و این موضوع ممکن است اثر منفی بر روی عملکرد سایت شما داشته باشد.

 

 

چگونه قالب وردپرس طراحی کنیم ؟

برای طراحی قالب باید دارای مهارت کافی در زمینه وردپرس باشید ، شما با استفاده از جمع آوری اطلاعات در زمینه طراحی سایت و طراحی قالب با وردپرس و گذراندن دور های آموزشی در این زمینه می توانید ، پس از کسب مهارت کافی ، قالب های سفارشی خوبی را برای وب سایت خود و دیگر وب سایت ها طراحی کنید.

 

 

 

قالب وردپرس چیست و چگونه طراحی می شود؟

 

 

چگونه قالب وردپرس نصب کنیم؟

روش های مختلفی جهت نصب قالب وردپرس وجود دارد که به آنها در ادامه اشاره می کنیم.

 

1- نصب از طریق پنل پیشخوان در وردپرس

هنگامی که قالبی را خریداری کرده اید ، از پنل پیشخوان وردپرس به گزینه  ” نمایش > پوسته ها > افزودن  ” بروید و فایل قالب خریداری شده که فایل Zip می باشد را در این قسمت بارگذاری و نصب کنید.

 

2-نصب از طریق مخزن وردپرس :

یکی از روش های نصب و دانلود قالب های رایگان از طری مخزن وردپرس می باشد ، برای این کار باید از مسیر  ”  پیشخوان > نمایش > پوسته ها  ” اقدام کنید تا به مخزن وردپرس که شامل قالب های رایگان می باشد ، دسترسی داشته باشید ، شما  در این قسمت می توانید قالبی را انتخاب ، دانلود و نصب کنید و پس از نصب ، از آن در سایت خود استفاده کنید.

 

3- نصب قالب وردپرس از طریق هاست :

برای این کار شما باید فایل نصبی قالب خود را در پوشه WP-Content و فایل Theme در هاست خودتان قرار دهید تا قالب برای شما فعال شود.

 

 

 

کاربران گرامی سایت وردپرس پلاگ ، لطفا پس از مطالعه مقاله آموزشی ” قالب وردپرس چیست ؟ ” نظرات و سوالات خودتان را با ما از طریق ارسال دیدگاه به اشتراک بگذارید.

با تشکر

نویسنده : رسول شعبانی

Visits: 14

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این مطلب نظر دهید !

مطالب زیر را حتما بخوانید ...

پلاگین وردپرس چیست ؟ | WordPress Plugin

پلاگین وردپرس چیست ؟ | Wordpress Plugin

پلاگین وردپرس چیست ؟ | WordPress Plugin پلاگین یا افزونه های وردپرس در واقع امکانات و ویژگی های جدید و جذابی هستند که …

ادامه توضیحات

بهترین افزونه های SEO در وردپرس

بهترین افزونه های SEO در وردپرس

SEO چیست؟ بهینه سازی موتور های جست و جو یا SEO در واقع به فرآیندی گفته می شود که جهت افزایش رتبه بندی …

ادامه توضیحات

افزونه EDD چیست و چه ویژگی ای دارد؟

افزونه EDD چیست و چه ویژگی ای دارد؟

EDD چیست؟ EDD یا Easy Digital Downloads یک افزونه محبوب برای سیستم مدیریت محتوا وردپرس می باشد که به شما این امکان را …

ادامه توضیحات