توجه! : کاربران عزیز اگر برای خرید یا سفارش محصولی نیاز به مشاوره داشتید با شماره 09364549266 تماس بگیرید.

09119542983 wppluginfo@gmail.com ساعت 8 تا 24 مازندران ، ساری

قالب وردپرس چیست و چگونه طراحی می شود؟

قالب وردپرس چیست و چگونه طراحی می شود؟

قالب وردپرس چیست و چگونه طراحی می شود؟

قالب وردپرس یک مجموعه ای از فایل های مختلف است که با قرار گرفتن آنها در کنار یکدیگر ، باعث می شود تا دقیقا آن چیزی را که در یک سایت میبینید ، برای شما بسازند ، طراحی قالب وردپرس کار ساده ای اما تخصصی می باشد و می توانید با کسب کردن اطلاعات و کمی مهارت در این زمینه ، قالب های سفارشی خوبی برای وب سایت های وردپرسی طراحی کنید.

 

چرا نباید از قالب های رایگان استفاده کنیم ؟

سایت هایی زیادی در کشور وجود دارند که در زمینه طراحی قالب وردپرس ، فعالیت می کنند ، این سایت ها به دو صورت رایگان و غیر رایگان قالب های وردپرسی را در اختیار شما قرار می دهند ، پیشنهاد می شود که از قالب های رایگان برای سایت خود استفاده نکنید ، در نظر داشته باشید که ظاهر یک سایت  مسئله بسیار مهمی است.

اگر شما کسب و کار حرفه ای دارید در زمینه های مختلف مانند کسب و کار های فروشگاهی و غیره … که به عنوان مثال می خواهد یک سایت فروشگاهی برای خودتان طراحی کنید ، نسبت به کسب و کار خود ، سایت شما باید از یک ظاهری بسیار حرفه ای و خاص برخوردار باشد تا مخاطبان بیشتری را جذب خود کند.

از قالب های رایگان ممکن است افراد زیادی استفاده کرده باشند و اگر شماهم از همان قالب ها استفاده کنید ، ظاهر سایت شما با دیگر سایت هایی که از این قالب استفاده کرده اند ، یکی می شود و این موضوع ممکن است اثر منفی بر روی عملکرد سایت شما داشته باشد.

 

 

چگونه قالب وردپرس طراحی کنیم ؟

برای طراحی قالب باید دارای مهارت کافی در زمینه وردپرس باشید ، شما با استفاده از جمع آوری اطلاعات در زمینه طراحی سایت و طراحی قالب با وردپرس و گذراندن دور های آموزشی در این زمینه می توانید ، پس از کسب مهارت کافی ، قالب های سفارشی خوبی را برای وب سایت خود و دیگر وب سایت ها طراحی کنید.

 

 

 

قالب وردپرس چیست و چگونه طراحی می شود؟

 

 

چگونه قالب وردپرس نصب کنیم؟

روش های مختلفی جهت نصب قالب وردپرس وجود دارد که به آنها در ادامه اشاره می کنیم.

 

1- نصب از طریق پنل پیشخوان در وردپرس

هنگامی که قالبی را خریداری کرده اید ، از پنل پیشخوان وردپرس به گزینه  ” نمایش > پوسته ها > افزودن  ” بروید و فایل قالب خریداری شده که فایل Zip می باشد را در این قسمت بارگذاری و نصب کنید.

 

2-نصب از طریق مخزن وردپرس :

یکی از روش های نصب و دانلود قالب های رایگان از طری مخزن وردپرس می باشد ، برای این کار باید از مسیر  ”  پیشخوان > نمایش > پوسته ها  ” اقدام کنید تا به مخزن وردپرس که شامل قالب های رایگان می باشد ، دسترسی داشته باشید ، شما  در این قسمت می توانید قالبی را انتخاب ، دانلود و نصب کنید و پس از نصب ، از آن در سایت خود استفاده کنید.

 

3- نصب قالب وردپرس از طریق هاست :

برای این کار شما باید فایل نصبی قالب خود را در پوشه WP-Content و فایل Theme در هاست خودتان قرار دهید تا قالب برای شما فعال شود.

 

 

 

کاربران گرامی سایت وردپرس پلاگ ، لطفا پس از مطالعه مقاله آموزشی ” قالب وردپرس چیست ؟ ” نظرات و سوالات خودتان را با ما از طریق ارسال دیدگاه به اشتراک بگذارید.

با تشکر

نویسنده : رسول شعبانی

Visits: 13

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این مطلب نظر دهید !

مطالب زیر را حتما بخوانید ...

وردپرس برای طراحی چه نوع سایتی مناسب است؟

وردپرس برای طراحی چه نوع سایتی مناسب است؟

وردپرس برای طراحی چه نوع سایتی مناسب است؟ وردپرس یک سیستم تولید محتوا بسیار پیشرفته و حرفه ای است که انواع وب سایت …

ادامه توضیحات

پلاگین های پرکاربرد در وردپرس

پلاگین های پرکاربرد در وردپرس

پلاگین های پرکاربرد در وردپرس همانطور که در مقاله آموزشی ” پلاگین وردپرس چیست ؟ ” پرداختیم ، پلاگین وردپرس یا افزونه در …

ادامه توضیحات

المنتور چیست ؟ | Elementor چیست ؟

المنتور چیست ؟ | Elementor چیست ؟

افزونه المنتور چیست و چه کاربرد هایی دارد ؟ المنتور | Elementor یک افزونه بسیار قدرتمند و حرفه ای در وردپرس می باشد …

ادامه توضیحات